Blogg om höns och lantliv

Tack för oss!

blogg-hons-och1
Har nu börjat med lite nya uppdrag 🙂 och känner att tiden inte riktigt räcker till för bloggen. Alltså, visst hinner man om man anstränger sig, allt är ju prioritering… Men samtidigt känner jag att jag skrivit om rätt mycket (förhoppningsvis det viktigaste kring höns?), delat med mig av saker jag velat dela med mig av, och det känns liksom komplett. Så istället för att bli långrandig eller dutta lite med inlägg här och där tänker jag att det är bätte att jag nämner det så ni inte väntar, eller undrar var vi håller hus…

en-blogg-om
Men vet du vad? Jag lägger inte ner bloggen – allt kommer finnas kvar! Och jag kommer gå in ibland och uppdatera lite sidobilder och så. Och du får gärna fortsätta kommentera inlägg. Jag kommer oxå kolla meddelanden, så om du vill nå mig är du välkommen att skicka ett meddelande via kontaktsidan. Jag hjälper dig gärna om jag kan! Om jag kan få andra att förbättra sin hönsskötsel och få upp ögonen för höns som familjemedlemmar eller på andra sätt bli mer måna om djurvälfärden är jag väldigt glad för det!

blogg-hons-och
Om du saknar oss så har du ju ändå 3 års bloggeri att bläddra runt bland! 🙂 Bilder, tips och inspiration som du gärna får återkomma till eller dela med dig av via sociala medier. Alla inlägg finns sorterade på olika ämnen, se de olika kategorierna i höger kant. Du kan oxå söka efter inlägg eller saker i sökrutan.

Om du skulle vilja se bloggen från början klicka nedan och ta sen ”Newer Entries” längst ner så rullar det vidare framåt:

Bloggen från början

Varma hälsningar från mig och tack för att du läst, lyssnat, kommenterat, blivit inspirerad, blivit medvetnare eller bara följt oss av nöje! Alla mår bra och hälsar – hönsen Dino, Rova, Dora och Kira, hundarna Theo och Andruska, nymfparakiterna Joakim och Alma och sambon Magnus.
heart

Single Post Navigation

4 tankar om “Tack för oss!

  1. Anette skrev den :

    Tack för en inspirerande blogg med vackra bilder. Det har varit kul att följa och många tips för en nybliven hönsägare som jag själv! Må väl och fortsätt mys med alla djuren 😀

  2. Hej! Jag kommer ihåg när jag hittade din blogg för första gången, jag fastnade då i timmar och satt och gick igenom den från början till slut. Eller ja, till där du var då 🙂 Sedan dess har jag kollat in då och då och fortsatt där jag slutade. Älskar allt med den. Hur du skriver, dina bilder, hur du tänker och dina värderingar. Du är en stor inspiration och jag har alltid lämnat bloggen med en känsla av kärlek och hopp om världen. Så jag vill bara säga tack! Tack för att du är den du är och tack för att du delat med dig! Njut och må bra, jag kommer att fortsätta kika in då och då för att se om du varit här eller när jag bara vill ha inspiration. ❤

    • Hej Kim! Men åh, Tusen tack!! Oj, vad det värmde! Vad glad jag blir! Att lyckas ge hopp om en bättre värld – underbart! Tack till dig oxå för att du läser och för att du bryr dig om djurvälfärden! Kram! ❤

Lämna en kommentar