Blogg om höns och lantliv

Gott Nytt År!!

hus-pa-landet-blogg
Tack för detta året! Och tack för att du följer oss och vår härliga djurfamilj! Hoppas du tittar in nästa år också.🙂

hus-pa-landet2
Jag brukar inte ha några löften men däremot önskningar inför det nya året.
Att vi, djuren och andra jag har nära får vara friska och må bra, att vi ska kunna fortsätta göra sånt vi gillar, att mitt företag går runt och att det blir ett framgångsrikt år för alla de organisationer och föreningar som kämpar för djurens bästa.

blogg-landet
2014 har varit ett positivt år för djuren! Allt fler äter vegetariskt och ekologiskt. Medvetenheten om djuren, miljön och hälsan ökar. Min önskan är att nästa år blir ännu bättre! Jag önskar mig ett samhälle fritt från djurplågeri, utnyttjande, tristess och vanvård, att djur respekteras som de kännande individer de är och får möjlighet att bete sig naturligt. Ett samhälle där husdjur blir sedda och älskade som familjemedlemmar och att alla ‘oönskade’, hemlösa eller vanskötta husdjur adopteras och får komma till goda hem.

Alla har vi verkligen stor chans att påverka hur vi vill ha det! Tillsammans kan vi hjälpas åt att sträva efter en djurvänligare, mer empatisk och meningsfull värld, eller hur vi nu vill att den ska vara. Vad önskar du dig inför kommande år?

djurvanliga-val

Gott nytt djurvänligt, lyckosamt, medvetet, hälsosamt, inspirerande, givande och framgångsrikt 2015!  heart

 

Single Post Navigation

Kommentera

