Blogg om höns och lantliv

Det blommar i köket

blomma
Ösregn och helgrått idag, blä! Hoppas kunna pigga upp dig med några av sommarens blommor. Idag skulle jag verkligen vilja vara inne hela dan! Sitta och greja i lugn och ro. Ska uppdatera hemsidan med banners, lägga in julkorten och helst fixa en annons också. Men så var det det där med hundpromenaden ja… Ut måste man ju ändå. Om man någon dag skulle göra reklam för att bo på landet skulle nog idag vara den minst exemplariska… Ut i ur och skur är verkligen den mindre idylliska delen av lantliv och att ha djur. Men det är bara att dra på sig regnkläderna och göra, inte tänka. Det är faktiskt värt allting, djur är så underbara! Skulle ha svårt att leva utan djur tror jag. Det gick ju bra innan jag hade några, när jag bodde i stan och hade en annan livsstil, men nu när jag vet hur det är vill jag inte ha något annat!

Single Post Navigation

Kommentera

