Blogg om höns och lantliv

Närgånget!

modell2
‘Matte, jag hörde något om en fototävling för höns, får jag vara med?
Hallååå, ser du mig?’ /Stina.

 Jag tänkte fota hönsen sådär lite på avstånd, men något kom visst i vägen…! Gick sådär med avståndsfotningen, får bli lite porträttbilder istället…

modell1
‘Tävling jaha. Jag vinner lätt.’ /Rova är cool.

modell7
‘Fick du med kammen matte?’ Koncentrera dig på kammen så håller jag blicken drömmande, ok?.’ /Dora

modell3
‘Titta in i kameran och se trevlig och söt ut var det. Bra såhär?’ /Kira.

modell4
‘Ja, just det, sträcka på sig också. Bra nu?’

modell5
‘Bah, kam hit och kam dit. jag har i alla fall snyggast hår.’ /Rova.

modell8
‘Jag sträcker på halsen nu, kom hela jag med?’ /Kajsa

modell10
‘Hallååå? Kom jag med? Kammen är viktigast!’ /Nuppe

Single Post Navigation

Kommentera

